Gamla Ullevi

Jag kollade nyss på första avsnittet av 3de säsongen av True Blood och det va så jävla bra o.o Det fanns uppe på den site som jag brukar kolla på. GREAT! I LOVE IT!
Imorgon ska jag jobba själv eftersom Annbannan ska till Sthlm, så jag hoppas på att alla inte får för sig att dom ska käka thaimat samtidigt. För det skulle bli lite jobbigt. Men det går nog bra^^ håhå. I'm the superworker.
Jag har typ ingenting att skriva. Eöh. Ska typ glo på finalen av TopModel på tv3play nu. Sen tvätta håret. Sen sova. Blupp. Exciting life :)
Jag slutar jobba på fredag, är ledig i helgen för att sedan åka till torpet på måndag. Kommer hem på torsdag och firar sedan midsommar :D <3 och efter det DRAR VI TILL P&L!  :D:D:D på japp, jag är totalt fullbokad månaden ut. I love it. Jag behöver saker att göra, annars sitter jag bara inne och blir slö i huvudet.
JAG ÄLSKAR SOMMARLOV! Men jag saknar även alla Artesälsklingar <3 men snart ses vi igen :D <3 hihi

Hörde BTW Kents nya singel Gamla Ullevi på radion idag. Så jävla bra <3 mwihihihi

NU ÄR DET TV-NÖRD TIME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0