Grejt wäthör

Todäy ajm gåing to wörk baj maj sellf. Rajt naow thö wäthör iss kajnd off grejt, bött SMHI sajs thatt itts göööuing to bi mutchh mår clavdier djuring the dej, så aj trusst tdem.

Japp. Jag kan ju tillägga att jag gick och lade mig halv två och ställde klockan på 9:00, så att jag inte skulle försova mig igen. Jag vaknar av mig själv klockan 6:00. Great! Som texten ovan berättar så jobbar jag själv idag, första gången ever jag gör det, och nu när jag gick upp så är himlen totalt superblå. Men det står på SMHI att det ska bli molnigare runt kl 12. Hoppas jag. Heheh. Men det går nog bra. Keep it cool :P

Min blogg präglas alldeles för mycket av ingenting just nu. Därför skriver jag upp mitt schema här:

Idag - 18/6: Jobba
19/6-20/6: Ledig
21/6-24/6: Torpet
25/6-27/6: Midsommar, maybe på Torö?^^
28/6-3/7: Peace & Love!

YAY! Vary exciting. Jag vet att jag skrev exakt samma sak igår typ. Men datum är väll kul? :P
NU SKA JAG GÖRA MIG IORDNING, WOOP WOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0