Grillat betyder sommar

Idag har jag gjort ingenting. Det är skönt, faktiskt. Ibland bara måste man undvika att lämna husets gränser. Typ sova länge, äta grillat och rabarberpaj och fixa saker runtomkring sig. En sådan dag hade jag idag. Jag har även plockat undan saker på mitt rum, inspired by Jennifer. Nu är det värsta überrummet. Typ dansa runt till ashög musik.
BTW så var det tydligen någon som använde min spotify account? Hela skiten pausades och så stod det att nån annan använde min account samtidigt. Vem faaaan snyltar på min spotify, som jag så hederligt skaffat mig? Inte okej liksom. Så jag bytte lösenord direkt, hehe. För säkerhets skull liksom.
Men annars har jag inget att göra. Jag har liksom gått i sovkläder hela dagen. Sommarlov. I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0