Hello, I am your coffee cup.

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

Seriöst sett så borde jag gå och sova nu, för jag har prov imorgon. Har varit allmänt sepetjurig och knäpptyst igår och idag av någon anledning.

Oseriöst sett så tycker jag det e jättekul att göra röster till köksapparater när pappa fixar i köket, och stör mig på att två avsnitt av Morden i Midsummer gick på samma tid och samma dag fast på olika kanaler. Orka liksom -.- det e som när Kalle Anka och Anna Anka var på samma tid på Julafton. Två ankor i en smäll.

Trash can: "Hello, I am your trash can. I'm full. Please change plastic bag.
*pappa tar ut påsen ur soptunna och går mot dörren*
Plastic bag: "NOOOoooOooo NoOooooOOOO! Please, don't leave me outside. Nooo, it's fucking cold, AAAAAH! Please don't leave me, NOOOOoooooo....""
*pappa stänger dörren och tar en ny plastpåse*
New Plastic bag: "Hello, I'm your new plastic bag. Please put me in the trash can."
*pappa sträcker ut plastpåsen över papperskorgen*
New plastic bag: "Ahmagad, that hurts! NOOOO, DON'T HURT ME,, AAAAAAAAAAAAAHHH, NOOOO"

Jag är uttråkad och störd. Jag höll på sådär i en halvtimme.
Nu SKA jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0