Impulsiviteten herself

Jag är ju inte sådär jätteeffektiv när det gäller önskelisteskrivande. Jag har kommit på 8 saker de närmaste 8 timmarna. 1 sak/h. Haha. Misslyckat xD fast jag har alltid varit trög när det gäller sådant. Tyvärr.

Mitt sommarlovsliv börjar så en liten liten mening, då jag faktiskt fått nått att göra imorgon och även på tisdag och torsdag. Morgondagens aktivitet är liiite mer spännande än tisdagens(massage) och torsdagens(tandläkaren -.-), för jag drar till Sthlm med Cissi helt sådär superimpulsivt. Woah! Hoppas på att hitta lite spännande grejer då... och kanske leta upp Urban Outfitters om jag har tid. Får memorera nån vägbeskrivning lr nåt och sedan virra runt på Stockholms gator i nån timme tills jag hittar det. *skrivpaus i 10 min* Jag har skrivit värsta vägbeskrivningen nu. Lol. Få se om jag får användning för den. Borttappad turist med noll lokalsinne som jag är. Trävligt :)

Sen så kan jag med gott samvete skriva att jag lyssnar på okej musik för tillfället. Vals för satan, trevliga grejer det. Kent är underbara och kommer alltid att vara. Sommarlovsminnen <3 jag längtar till P&L. Och 17/7. Fina datum. Musikdatum. Musik gör mig glad x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0