Listnörd

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)


Idag har jag konstaterat några grejer:

- Att bowla är inte min starka sida :P
- Det är SJUKT kallt ute. Isbiten (Kolbiten; special edition) here we come!
- Kommentarer jag skriver på FB vill inte synas :(
- Jag kommer sakna dig Annica :( <3
- Jag har inte ALLS lust att gå upp kl halv 8 imorgon.
- Jerry Springer har en sjuk TVshow.
- Jag har fina vänner.
- Jag är Cissis största stalker.
- Man ska inte måla naglarna innan man går ut i kylan. Då felktorkar dom.
- Ett sexpack kokosbollar innehåller 1500 kcal (citat: Anna Skipper)
- Jag vill ha sommarlov. Jag vill ha värme. NU.
- Jag är sjuuuuuukt skolmotivead (läs: INTE SKOLMOTIVERAD)

Jah. Min dag i snabbformat. Imorgon börjar skolan igen och det känns ju jääättekul när alla andra börjar den 11. Blöööh. Jag vill också vara uppe tills 3 i natt. Men nejnej.
Jag har i vilket fall satt upp några mål för denna termin (en till lista, yay!)

- Jag ska börja gå hemifrån tidigare på morgonen så att jag kommer i tid till skolan (senaste tio över)
- Jag ska sluta lägga mig så JÄÄÄÄVLA SENT så att jag slipper snooza 500 ggr varenda morgon.
- Jag ska ta gitarren på mer allvar.
- Jag ska våga mer, utmana mig själv (nu blire djupa grejer...^^)
- Annars ska jag fortsätta i samma stil I think :)

Och DET, mina vänner, är det jag kommer på just nu :) JAG VILL HA SOMMARLOV. LOV ÖVERHUVUDTAGET NÄR DET ÄR VARMT. PLEASE. Jag är nog ganska lat. Höhö.
Annars så tänkte jag tvätta håret nu (mycket viktig info), och schampoot mamma har köpt suger. Så var beredda på en risboll imorgon :D tänkte kanske pröva detdär TRESemme, för alla typ lyfter dom produkterna till skyarna ^^
MEN, annars så ses vi på Mentorstiden imorgon. Jag gör mig beredd för min första relativt korta torsdag på Europaskolan. Way. Nay. Bläh. Kanske ska byta till Marinbiologiska som Cissi sa? Låter lockande, faktiskt. Ett av dom få yrken jag har funderat på är faktiskt Biolog, hur torrt det än nu låter. Jaja. Carebox.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0