Rädda Willy

Jag hatar när man absolut inte vet vad man ska göra med sig själv eller sitt liv. Total beslutsångest. Jag vill, men skulle känna mig så jävla taskig och alla skulle tycka jag var dum i huvudet. Det är svårt ibland. Svåra val. Men det kanske ska vara svårt att vara människa? Jag vill vara en vit kanin istället. Då skulle valen i livet vara mycket enklare. Mycket enklare. Simple as shit.
Som ett litet plus i kanten har jag ont i magen inför kommande vecka också. Usch. Men det går bra. Jag ska ha kul. Kul kul kul. Jättekul. Inga sura miner här inte. Happyfejs!



Sådär glad ska jag vara hela veckan. Positiva klubben har fått en ny medlem.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

det är klart ni får roligt jojo! :) by the way så är headern <3! HA SÅ KUL NU JOJO <3

2010-06-28 @ 01:01:06
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0