Republicering

Sådär. Nu blir säkert alla lite småirriterade, men jag kände att vissa inlägg bara var värda att spara :) De ca 20 inläggen under detta är alltså old shit som jag skrivit på Treplusfyra, men som jag kände att jag ville ha kvar på denhär bloggen om Treplusfyra skulle raderas. Nothing special about it (även fast jag själv tycker några är rätt fyndiga, EHEHEHE) och ni behöver absolut inte läsa om dem xD det är BARA jobbigt, I promise. Men nu är dom här, läs om ni vill, strunta i dem om ni vill^^men nu vet ni, så ni inte tror att jag fick bloggtorka och återpublicerade inlägg för att "lura" er :P
Alla gamla inlägg som jag publicerade här nyss ligger nu i kategorin "Old stuff", så om ni en vacker dag ångrar er och vill läsa så är det bara att klicka in där och njuta av mina "smarta" tankar ;)

MEN, för att få lite vettiga saker skriva idag också, fresh stuff liksom, så kan jag meddela att jag legat i grymma smärtor hela dagen, svimmat, spytt och varit allmänt icke bra. Not najs information. Sedan på kvällen så kollade jag på House of wax och såg när Paris Hilton fick en påle genom skallen. Woop!
Imorgon ska jag packa till P&L, åker på måndag och det ska bli SUPER! Hoppas verkligen det blir askul :D man får göra det bästa av situationer om nåt går fel helt enkelt :) I övermorgon(måndag) smäller det! SES I BORLÄNGE!

Peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0