Röd

Hej folks. Jobbat idag :) därav sugig update. Woop!
När jag kom hem så glodde jag på två random filmer (en prinsessas dagbok 1&2) av någon konstig anledning... och jah. Så har jag målat naglarna också. SURPRISE! Röda är dom. Röd=död. Jag är död. I huvudet. Borde sova. Pigg men ändå trött. Blö.

Och TACK, ALLA LÄRARE FÖR ALLA FINA BETYG JAG FÅTT! TACK TACK TACK!
Seriöst, inte ett enda kursbetyg har dom lagt upp. Slöa människor. Me want. Me have. That's the rules. Bryter man mot dem måste man springa med en hink full med gräs upp och ner för en husvägg va 11,5 ggr. Förnedring, eftersom dom inte kommer att kunna springa upp för husväggen = the PERFECT plan.
Näh, men jag vill faktiskt ha mina betyg. Please?

OCH NU, MINA DAMER OCH HERRAR, så tänkte jag gå och sova. Kanske. Vi ses imorgon :) <3



<3

Kommentarer
Postat av: Haakonana

Nice site, keep up the good work!

2010-12-16 @ 14:20:16
URL: http://haakonana.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0