Tältexperterna

Vi äger på att tälta. Typ medaljörer i tältOS. Hihi. Ready for P&L we are! :D:D:D:D:D:D
Så nepp, vi blev inte mördade i min trädgård. Vi lever, och ska ner och kolla på Thomasgymnasiets student om ett litet tag. Deras student lär ju vara LIIIIITE större än Europas ^^ haha :P



Bildtext:
(Här tältade vi, och sådär proffsiga såg vi ut också. Till middag åt vi björn som vi jagade själva med hjälp av en pinne. Vi slog upp en lägereld för att hålla värmen och grilla björnen på, vinden va sjukt stark och det va nära många gånger att tältet blåste iväg! Men eftersom vi va så grymt braiga på att sätta upp tältet så höll det, och på morgonen när vi vaknade så kullerbyttade vi ner för berget med tältet på ryggen. Nu sitter vi på ett litet hak i Schweiz och äter körv)

Angående mitt spännande tandläkarbesök, så är mina tänder tydligen perfekta. Jag blev GANSKA förvånad. Inga hål. Jag tror inte det har hänt nån gång xD och så växer dom åt rätt håll, så mitt snedbett är och kommer bli ännu bättre :D YAY!

Sorry för alla mina korta och ointressanta inlägg. Bloggtorka kallas det. Det lider jag av. Have fun!
JAG VILL TILL P&L NUNUNUNUNUNUNUUUUU!!! Nu. Please.

PUSS PÅ ER ALLA <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahahaha jag älskar tälthistorian :D speciellt era snygg akullerbyttor till schweiz, hahaha! det regnar i din blogg, den är inte torr :D SNEDBETT BREAKS MY HEART. jag. vill. inte. ha. det. HEJ!

2010-06-10 @ 14:44:49
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: jojo

vill du kullerbytta med oss jennifääär? :D

2010-06-10 @ 22:41:27
URL: http://verkligeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0