Tight schema

Nu har vi varit uppe hela natten. Fast inte jag, för jag somnade :( dom väckte mig hela tiden genom att vråla i mitt öra :O Vi kollade på ca 45 filmer och badade även kl 3 på natten. Det va 7 grader i luften. Great...

Idag så är det min första lediga dag på en vecka. No job. Jag har precis kommit på att imorgon blir min sista hela dag hemma på måååånga veckor. Nu åker jag till torpet med LinneaAnn på måndag. Sen när jag kommer hem sent på kvällen så åker jag nästa dag till Torö med JohannaFridaJenniferCissi kl 12. Sen när jag kommer hem från det, på söndagen, så åker jag dagen efter till Borlänge med LinneaAnnCissi och stannar där en vecka. Jag är så sjuuukt social. Jag kommer bara vilja vara hemma sen altså O.O haha. Men JAG  FET TAGGAD. WOOPWOOP!

Nu ska vi kolla på TV som vi gjort hela natten och typ åka buss om ett tag. Weho! Tack alla underbara för ikväll, WOOOOOOOP <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0