TO DO LIST

It's back. The to do list.
Att göra innan månaden är slut:

  • Rensa ut kläder och sälja det säljbara på Tradera :)
  • Kolla packning till P&L
  • Fixa brassestolar
  • Packa till Torpet (komihåg kamera!)
  • Kolla tågtider tills på torsdag
  • Öppna ett sparkonto och sätta in några tusen på det
  • Sätta in min lön+alla mynt på mitt vardagskonto
  • Börja springa i skogen igen :)
Shit, det är rätt mycket...
Men jag tänkte iaf börja rensa bland kläderna nu :) jag har mycket fint som inte är min stil och som jag aldrig använt. Så det blir nog  en del. Hoppas jag får det sålt.
Sen så köpte jag spray och balsam idag, men det blev inga shorts för det fanns bara i strl. 38 och 40 kvar. Blä. Shit happens :) och så fixade jag naglarna lite nyss, typ daily rutin, för dom är så jävla fula efter att jag jobbat (avflagat nagellack, nagelplattan har skivat sig, torra nagelband, you name it). Nu är dom färglösa, glansiga och lite kortare, men iaf jämnlånga tills killnad från förut. INTRESSEPIL I ÖGAT.

NU SKA JAG RENSA BLANG KLÄDER! Det e rüligt :D WEHO! Imorgon är det min sista arbetsdag för denhär månaden, så ni vet :) hihi. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0