Urban Outfitters

Jag sitter inne på Urban Outfitters hemsida och allmänt dör för att jag vill ha massa saker därifrån :( boho. Jag kollade nyss upp vart det ligger i Sthlm, och det ligger rätt långt bort från där jag brukar hålla till. Men jag SKA dit nån gång i sommar. Det har jag bestämt :D så kan jag handla massa söta saker^^

Jag har iaf ritat i skapaboken nu(careface). Och käkat naturgodis som jag av någon anledning sparat. Och även spelat in fem miljoner videobloggar, men ingen blir bra för jag har inget att prata om xD jag säger bara "ääääh", "äääuuuuhm" och "ööööööööeeh". Kanske ska göra en remix av det? Så det blir en rapp eller nåt. HAHAH. Jag kan se det framför mig.

JAG VET INTE VARFÖR JAG SKRIVER HÄR JUST NU FÖR JAG HAR INGET ATT SKRIVA.
Nu går jag och ser på TV istället. Eller hoppar studsmatta eller nåt annat random :D

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0