Packing

Nu ska jag börja packa. Jag har skrivit värsta packlistan. Den suger xD jag har säkert missat massa som vanligt :( sen så har jag tvättat kläder som en galning eftersom jag upptäckte att precis allt jag äger luktar Thaimat ^^ haha. Sen så när det förhoppningsvis torkat tills imorgon så kan jag packa klart... men det kommer bli så jävla mys :D:D:D jag ska ta med pappas systemkamera oxo, så det blir EN DEEEL foton :D can't wait. Vädret ska va amazing typ hela veckan (som jag sa imorse) och då kommer liksom korten att bli extra fina xD
Men nu ska jag börja göra grejer, för jag har rätt mycket att göra... tvätta lite till, hänga tvätten, duscha håret, packa, skriva lista till mamma. Nu börjar jag.

Eftersom detta förmodligen blir mitt sista inlägg på några dagar så önskar jag alla trevlig vecka och lycka till to the Twilight nerds imorgon ;D <3 hihi. Hoppas alla har det underbart <3 pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0