Apropå ingenting... :D

ÅÅÅH, jag e assugen på att göra en ny bloggdesign :D eller ny och ny... byta ut massa färger, fixa headern, fixa form osv. Nu ser det så jävla trist ut. Jag vill ha en somrig blogg när det är sommar. Så idag, om jag inte har något att göra, så ska jag jobba på en ny design :D:D:D:D Spänningen är olidlig.
Jag har ju sjukt råa skills när det gäller HTML och bloggdesign. Eller inte. Hehe.

Samvetet:
Jojo, du borde faktiskt plugga nu!
Jag: Eöööh, facebook är mycket roligare. Titta va alla uppdaterar! Yaay!
Samvetet: Ingen har uppdaterat på 3 timmar...
Jag: Jo, jag :D
Samvetet: Du sitter ju bara där och klickar runt! Jävla nolifer.
Jag: JAG HAR ETT LIV. JAG BRUKAR SKRIVA PÅ BLOGGEN.
Samvetet: Åh, vilket spännande liv. Att du ens har något att skriva där.
Jag: Jag har jättemycket att skriva ._. jag kommer på nåt om jag rotar runt i hjärnan lite...
Samvetet: SHIT, har du en hjärna?
Jag: Jao. Ibland typ.
Samvetet: Ofta det finns något i den hjärnan om du inte orkar plugga?
Jag: OKEJ, JAG SKA! Jag ska bara kolla dendär bloggen som...
Samvetet: KAZAZAZA FÜ FÜ FÜ FÜ FÜ *angry moment*
Jag: ._. *springer iväg*

Nu ska det pantas burkar. Weeeeeey!

Kommentarer
Postat av: Frida :D

jag kan hjälpa med designen :D:DD:D

2010-05-27 @ 10:04:08
URL: http://fridang.blogg.se/
Postat av: JOJO

YAAAY :D <3

2010-05-27 @ 12:03:24
URL: http://verkligeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0