Balsammetoden - Here I Come!

I've got a mission.
Jag säger bara BALSAM-METODEN HERE I COME!
Jag är trött på att mitt hår inte gör som jag vill. Jag fick damp nyss och tvättade om håret för att få bort det klistriga, för det var uschusch. Nu sitter jag på lockig.se och kollar igenom olika produkter. "Sista-schampoo" har jag redan hittat, det fanns hemma. Så jag söker just nu efter tvättbalsam, vårdande balsam och stylingprodukter som är godkända. Jag har hittat några nu som jag ska införskaffa så snart som möjligt. Det lär gå åt så jäääävla mkt pengar. Men om mitt hår blir PERFECT av det så är det värt några hundra spänn :)

Jah. Så nu sitter jag här med blött hår. Jag såg nyss ut som en random turbansnubbe, jag tog en t-shirt och lindade runt istället för en handduk, ska tydligen va bättre. OCH JAG HAR INGET LOCKMOUSSE I, så om jag ser ut som helvete i håret imorgon vet ni varför :) bättre det än att håret känns som en klisterfabrik i alla fall.
Spännande. Har inte duschat utan att haft i mousse på några år nu. Jag exprimenterar. Mitt hår kanske blir ett burr? Det kanske blir platt och locklöst? Det kanske blir fult?
Vi får se. Annars finns det nåt som kallas plattång som kan rädda mig.

Jag har värsta förhoppningarna på dethär. Jag har nosat på denhär metoden i flera år nu, men inte orkat pröva(JAGÄRSÅDUMDUMDUMIHUVET) men nu är det dags. Ändan ur vagnen. Tjoho!

// Jojo, lockhuvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0