Inte okej

För att skriva lite mer vardagliga saker, så tänkte jag börja med att säga att tisdagar allmänt suger. Idag sög.

Det började med att jag försov mig. Flög upp kl kvart i åtta, åt ett turbopiller och gjorde mig iordning på ca en halvtimme. När jag kom ut störtregnade det, och så fortsatte det HELA dagen. Blä. På första lektionen hade vi NP Uppsats på Spanska. Blä. Sen hade vi fysik där vi gjorde ingenting. Blä. Sen hade vi lunch där vi satt på Lauras och "pluggade" särmatte. Sen hade vi EU där vi fick information vi redan hört. Blä. Hela dagen har faktiskt varit rätt onödig, förutom själva spanskaprovet xD och så hade vi håltimme(från fysik-EU) i 2,5h för att vi VA TVUNGNA att gå på EU för dom skulle berätta SÅ VIKTIGT information. Nej. Nej nej nej.

Jaja. Nu ska jag försöka plugga matte på riktigt. Efter att jag haft detjär provet på fredag, är mitt skolår i princip slut :D så nu ska jag anstränga mig som fan! Sista provet. Ingen annat på hela veckan. I WILL MAKE IT! Det är skitsvårt :S men vi klarar det, allihopa, både SP och NV :) <3

NOW IT'S PLUGGTIME!

Det regnar ute :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0