Aktiva klubben

Operation Nödvändig Skoldag är inledd.Och avslutad, i stort sett. jag åkte dit 8.30, är hemma igen 9.30. YEAH! Världens längsta skoldag. Men på dessa 60 minuter har jag faktiskt fått nåt vettigt gjort. Jag har hämtat handduken som jag glömde på Lauras, och jag har även beställt tid för Massage (fick ett presentkort i julas, har inte hunnit använda det än) Vecka 23, tisdag, 11:00. Det blir en bra start på sommarlovet :) Håhåhå. Mina axlar är alltid spända, stela, gör ont, you name it. Jag skulle behöva nackmassage 24/7. Faaaan va det skulle kosta ._.

Ehm. Nu tänkte jag bege mig ner på stan igen och panta flaskorna. Det är stört mycket flaskor/burkar jag ska panta. Det kommer se ut som att jag är värsta läskdrickande datanörden(A PERFECT DESCRIPTION OF ME, WEHE!) fastän det inte ens är jag som druckit allt detdär. Jaja. CAREBOX. Jag får ihop pengar i alla fall som jag sen ska ge till Unicef AKA Gunnarfonden ^^ :D

Resterande av dagen är det tänkt att jag ska plugga (OKEJ, inte hela dagen... men många timmar) och det ser jag väll inte direkt fram emot. Men sen imorgon är det över. Woooooooooop woop! OCH DÅ HAR VI I STORT SETT SOMMARLOV!!!
Me want. Me have. Me buy. (inte för att detdär passade in där... menmen xD)

Sen kan jag ju tillägga att jag har hela 10 (TIO) läsare. Det är tvåsiffrigt. Värsta bloggkungen, HAHAHHAHAHHA. Not.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0