Positiva klubben

And the balsam-metod begins... spännande att se hur fan det blir xD det känns bra hittills iaf :P Maybe this will work out? :D:D:D:D

Imorgon drar jag till Sthlm med trevliga människor, även kallade Ann och Cissi. Vi ska shoppa galet. Jag ska hitta en avslutningsklänning, annars är jag körd, rökt och stekt som en fiskpinne. Jag har hittat en jag vill pröva på den underbara affären Monki :D jag hoppas den ser bra ut xD annars får jag leta runt bland alla miljarder kläderplagg i varenda affär efter något annat :(

Nu ska jag sitta uppe ett bra tag till för att låta håret torka. Att jag ska upp särtidigt imorgon är bortglömt. Jag kan leva utan sömn om jag vill (eller inte). Jag är säkert pigg ändå. Jag vill se hur håret blir. Jag är spänd :D:D:D
När jag vaknar imorgon: Good morning FETTBOMB!
Nej, positiva tankar här! POSITIVA KLUBBEN!



Sov gott allesammans. Det är HELG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0