Uppochner-världen

Nu räknar jag det som att jag har SOMMARLOV, för hela nästa vecka så har vi INGA lektioner alls! Congratulations, vi har klarat första ring :D:D:D <3<3<3 YAY!

Idag hade jag matteprov, sen slutade jag. Matteprovet - no comments. Det var svårt. Kan inte förutse resultatet, men hoppas på det bästa iaf :) efter så gick vi till präntaren och köpte godis, och sedan satte sig Hanna, Frida, Johanna och jag i Artes och flummade oss. It's a shame att jag inte kan ladda in mina videos på datan, hehehehe, det finns många vackra videos på oss från idag :P HÅHÅ <3

Jag kom i varje fall hem kl 12 ungefär... och sen dess har jag väll typ glott på TV och annat vanligt. Kul. Kollar även runt på internet efter avslutningskläder. Har hittat lite grejer jag vill prova imorgon när vi drar till Sthlm :) hoppas jag hittar nåt, vad som hellst går bra xD fan va desperat jag låter ^^

NU SKA JAG NJUTA AV ATT JAG INTE BEHÖVER PLUGGA PÅ 3 MÅNADER! :D:D:D partyparty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0