Waste of time

Jag har fortfarande inte gjort något vettigt idag. Jag har käkat vattenmelon och crostinis med philadelphiaost på. OM NOM NOM. Och typ glott på TV. Så jävla waste of time. Det har slutat regna ute nu iaf, men det blåser SJUUUKT mycket. Jag lyckades även ha i för mkt av ett annat märke på lockmousset igår när jag tvättade håret, så nu finns det några enstaka hårda lockar i mitt hår xD mysko. Note to myself:

Man ska köpa Shockwaves lockmousse, inte Lóreals!

Remember that. Lóreals gör håret stelt och klibbigt. I alla fall mitt. Shockwaves gör det mindre lockigt, men det blir inte klibbish i alla fall. Äckel päckel.



En sak som gör mig glad inombords är att mitt i-landproblem denna vecka (idrottsdagen) är inställd, och att det nu endast är två veckor kvar tills sommarlovet. Två veckor. Det är ingenting! Sen har vi gått 1/3 av gymnasiet! WOOPWOOP! Känns great faktiskt. Jag ser fram emot massa grejer jag ska göra i sommar :D:D:D sommaren är min årstid. Jag är gjord för att leva i ett varmt klimat. Typ. Jag gillar värmen <3

// Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0