Ze weekend

Ojoj, har typ inte uppdaterat på hela helgen. Fy på mig.
Igår va jag iaf i Sthlm (som jag sa) fast det va bara jag och Ann tillslut. Vi åt världens största muffins, blev nedregnade och åkte även till Skärholmen :D jag hittade ingen avslutningsklänning(!!!), men däremot ett par svarta, tighta jeans :D mina andra svarta jeans är sönder, så ^^håhå.

Idag har det varit en jävligt bra dag. Jag har seglat för första gången i år^^ det va jättemys, fint väder och jag har blivit lite bränd (dvs röd...) hehe. Och sen så blev jag upphissad i masten xD och det var MYCKET högre upp än det såg ut ifrån marken O.O mamma tog kort när jag hängde där uppe, synd att jag inte kan ladda in bilderna :( blöö. Sen så lade vi en hel chilipeppar i pappas macka xD han tog en tugga men sa ingenting... mamma och jag dog inombords. Sen så sa han att han tyckte skinkan va lite stark x) FAILURE ^^

Imorgon har vi sovmorgon till 9:50. Det gör mig GLAD! :D SISTA VECKAN I SKOLAN NU! SEN HAR VI LOOOOOOOV! <3<3<3 yayayayayay!
Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0