Biobesöket

Då har man sett första delen av två av den sista filmen om Harry Potter. Och den var bra. Något som va lite kul var att många i biosalen satt och snyftade. Och ändå så har inte den stora slaktfesten börjat än... men filmen var bra, ingen tvekan. Jag längtar till sista delen (när nu den kommer ut O.o)!

Idag så har jag varit ute på en timmes promenix efter att Johanna och Ronja åkte hem. Sedan har jag kollat TV och inte pluggat ett skit. Kanske borde börja. Ska läsa igenom det ikväll iaf. Det riktiga pluggande börjar imorgon. Dock så har inte samhällsläraren lagt upp PPn än. Jag undrar om hon ens sett mitt mail...
Nu ska jag iaf äta middag, och sedan se på någon bra film! Ensamhemmakväll ftw <3

Kommentarer
Postat av: frridaaah

hihihi jag har också mailat xD

2010-11-20 @ 20:01:21
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0