Droppar

Jah, onsdagar är som sagt min hatdag och denna började ganska pissigt med fysiklektion som jag alltid känner mig så jävla korkad på. Men sen gick det uppåt, långlunch med spel, mat hemifrån och kuddkrig, sedan matte och kemi (fick 21/23 på kemiprovet, WOOPIDOO!) och efter det RöoRö och jag har äntligen gjort dendär jävla dikten nu, så nu kan jag glömma den :D men jag var SÅHÄR nära på att fega ur. Blä på mig, tur att jag inte gjorde det :)

Efter det fikade jag med Amanda och Cissi där jag briljerade med min kunskap om olika årtal i historien (NOT). Det är inte normalt att inte veta när andra världskriget slutar och börjar. Men nu vet jag. Kommer förmodligen ha glömt det tills imorgon :)

Nu ska jag ta det chilledill ett tag. Skönt. Puss <3

Idag pratades det om att åka skidor. Jag vill åka skidor. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0