Ett inlägg om hår - Carefacevarning!!!

Jag har ett mission for tonight. Jag ska göra fakelockar. Inspired by a videoklipp från en blogg jag hittade, så jag ville se om det fungerade på mig :) för att kunna göra det så behövde jag iaf en bra bas, så jag plattade håret ordentligt. Nu kan ni som vill se mig i så platt hår som möjligt. För det är såhär platt det någonsin kommer att kunna bli. Woho! Nu ska det lockas... och det kommer förmodligen vara borta imorgon, menmen xD det är även ganska roligt att se hur jävla mycket tjockare håret ser ut som lockigt, fastän det egentligen inte är så himla tjockt som man tror. Sen när man plattar det så blir det übermycket mindre, haha :(

Iaf, Före: (lol, klippningen passar inte som plattad!)



Efter: Stay tuned. Tyvärr är jag ju inte så jävla produktiv av mig. Jag orkade inte, plus att mit hår är för långt/lent/återfuktat bla bla för att lockjävlarna ska hålla om jag gör dem med plattången. Stay not tuned. Nu går jag och sover istället. Mission failed :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0