FML-dagen

Denhär tisdagen har varit full av allmänt dåliga saker:

  • Det är snöstorm ute. På riktigt. Jag får snö i näsborrarna när jag går :(
  • Skolverket ska lägga ner Arteslinjen. VAD I HELVETE? Vi kommer få gå ut, men det kommer inte finnas någon mer artesklass än de som finns nu. Vi är utrotningshotade. Fatta hur jävla dåligt dethär är, VÄRLDEN BEHÖVER OSS! Dom godkände andra skolor som blivit grymt kritiserade innan, men avslår våran linje som jobbar med metoder som bevisligen hjälper inlärningen och ger bättre resultat. Konstigt. Det luktar mutor. Det är så jävla fel det kan bli. Och allt pga den nya skolreformen, där man tydligen inte får blanda estetiskt och "vanliga" program, utan det estetiska ska göras efter skolan. WTF? Hela Europaskolan kommer att ändras till (förmodligen) det sämre och bli en i mängden bland alla andra skolor, formad efter en jävla mall. Och det gillas fan inte. FML.
  • Vi hade presentationer idag. Jag har gjort min nu. Och det känns jävligt bra. Men innan kändes det rätt dåligt. Grym nervositet. Men nu är det över, och det gick bra <3
  • Jag måste plugga kemi snart. Och skriva ett träningsschema. Blä.
Jah, dagens skit-händelser. Det enda positiva är att jag slipper oroa mig för presentationen längre. Jippi!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

VI BORDE PERSONLIGEN TA ETT SNACK MED HAN DEN TRÄDLUND!

2010-11-10 @ 19:05:44
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0