Hästrace

Idag har det varit onsdag. Jag har haft fysik, sett på när johanna färgat håret medan vi åt lunch hos Cissi, haft matte, haft kemi där Lopen berättade att han varit ett Kalle Anka freak (han förklarade en uppgift för mig och Sofi, och kom av någon anledning in på jultidningar och Kalle anka?), varit en häst på Röst och rörelse och sedan suttit och fikat med AmandaCissiRonjaHanna. JagCissiAmanda satt kvar tills Lauras stängde och pratade om viktiga saker. Jag gillar att prata med er <3

Förutom det så har väll dagen varit rätt normal. Har haft värre onsdagar om man säger så :P för en gångs skull fattar jag kemin också. WOHO!
Nu ska jag skriva ett träningschema till idrotten. Woopidoo. Jääättekul. Eftersom jag verkligen kommer följa det. NAT.


Random bild. Det ligger en döing i kistan (det gröna). Jag lovar :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0