JÄVLA FAN SKIT FUCK

Jag har kommit fram till en grej.
Jag svär jävligt mycket när jag skriver. Jag får koncentrera mig ordentligt för att inte råka smyga in ett fan, jävla eller fuck någonstanns där det egentligen inte hör hemma. Fü fü. På senaste tiden har jag tänkt mycket på att skriva mer... rent. Inte så mycket svordomar, babbel, inte så mkt smilys och skit. Inte för att det går särskillt bra, men man kan ju alltid försöka. För jag själv tycker det är 100 gånger roligare att läsa korta och bra inlägg med bilder, istället för milslånga och meningslösa a lá Jojo. Haha. Kvalité före kvantitet.
Fast det är nog ganska svårt att ändra sitt skrivsätt. Blä. För då kanske personligheten försvinner?

Nu ska jag iaf ner och äta igen, för jag åt inte så mycket av dendär grytan...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag gillar hur du skriver juu :D

2010-11-19 @ 14:20:13
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0