KEMI IN MY ASS

Jag skulle kunna spy på kemiboken. Mest för att det är så jääääävla tråkigt, men även för att jag inte fattar 10.5. Som tur är så är det bara en extragrej tror jag, jag tror inte att han lägger så stor vikt på den men man vet ju aldrig med Lopen liksom. Plötsligt så handlar hela provet om hur gaser löser sig i vatten, och POFF så får jag IG. Jag och Sofi ska iaf kolla på det imorgon, så jag hoppas vi reder ut det så jag kan vara måttligt lugn på onsdag :) tur att det e kort tisdag imorgon <3
Sen så har jag även varit duktig och repeterat logaritmer. Tänk vad mycket man kan glömma på några veckor, hehehe. Men jag känner att matten kommer gå sämre än kemin. Och fysiken ska vi inte ens tala om.

JAJA, SKITSAMMA. Min blogg handlar alldeles för mycket om plugg. Efter onsdag v.49 så lovar jag att inte ens nämna ordet skola här på minst 1,5 månader. Då kommer jag tjata om att jag måste köpa julklappar istället :D
YES PLEASE, JULLOVET COME TO ME! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0