Made for success

Derivator är inte att leka med. Man blir så himla förvirrad av vissa grejer. Jaja. Jag får väll tjata sönder Erik imorgon. Det blir ett sant nöje :)

Annars så har jag varit på grabbkväll hos Morfar. Det vankades surkålsgryta (WTF????) och det var jag, morfar, pappa, Max och Wille som var där... Eh. Tydligen är detdär en tradition i vår familj. Det fick jag reda på i förrigår. En tradition som går ut på att pappa och morfar träffas och käkar surkålsgryta. Skumt.
Efter att vi kom hem från det så har jag räknat matte och det är som sagt några grejer jag inte fattar. Men det släpper jag nu. Btw så har jag fortfarande inte fått svar från Ann-Sofie vart man hittar samhällpowerpointsen. Jag är GANSKA körd utan powerpointsen, då jag lyckats tappa bort anteckningarna från sista genomgången. Blä. Made for success.
Nu ska jag lyssna på musik och göra allmänt ingenting. Godnatt folket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0