Måndagen efter lovet

Jag har kommit över min major skolkris från igår. Lite grann. Imorgon efter att jag gjort presentationen kan jag va lugn. Jättelugn.
EHM, annars så har dagen varit väldans bra för att vara måndag, Sofi och jag kunde inte sluta garva på fysiken åt rätt... absurda grejer. Och på infomötet fick vi veta att det finns en park mittemot hotellet i Berlin där vi ska bo, och där händer det grejer... höhö. Och att poliserna i Berlin är stora som hus. Joru. Men jag är SÅ JÄVLA pepp på Berlinresan. Det ska bli så jääävla kul! Hihi.
Sen så har jag fått beskräftat TVÅ gånger att det tydligen ska bli snöstorm imorgon. 20 cm. Jättekul. JAG.VILL.INTE.HA.SNÖ. Det räcker med att det plötsligt blev 10 minusgrader ute imorse, poff liksom. Inga mjuka övergångar här inte. Här i Sverige är det andra (snö)bullar. No mercy.

NU ska jag träna som en jävla bäver på presentationen. FÖR JAG SKA KLARA DET. Hej hå. Hej då.
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0