Min hårstatus

Jah, länge sedan jag uppdaterade denhär kategorin. Jag vet att ni har saknar den (not) :D
Senast jag skrev så hade mitt hår fått ryck och var helkonstigt. Jag tvättade iaf med sistaschampoot igen och sedan blev det bra igen. Någon skitprodukt som spökade antar jag. Luriga grejer det där.
Sen så hittade jag även balsamet från Aussie, valde mellan Luscious Long och Aussome Volume, det blev det sista efter en lång tids velande inne på Kicks :P Balsamet luktar så jävulskt gott, men tyvärr så blev lockarna typ... upplösta och höll inte ihop. Alltså inte ett balsam för mig :( synd på ett så prisat och dyrt balsam, men men. Jag får hålla mig till det jag har nu tills vidare och söka vidare.
På senaste tiden har håret dock flippat ur litegrann igen, och jag hoppas på en förbättring så fort som möjligt x) jag tänker iaf inte gå tillbaka till vanlig schampootvätt igen, för jag trivs bättre med det jag gör nu. Feels better och jag har färre dåliga hårdagar iaf. Woho! Kan även tillägga att jag är fullt medveten om min störda fixering för mitt hår och mina naglar. Men värre saker finns :)

Med detta inlägg hälsar jag alla godnatt <3 puss!


Kommentarer
Postat av: Igeland

shit alltså, du har GALET fint hår... ;oo

2010-11-02 @ 11:57:53
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0