Skola

Jag pluggade många timmar idag. Sen så har jag kollat på TV för att bli glad igen. Parlamentet, Beck-den svaga länken, Mythbusters och halva CSI. Jag vill inte gå och lägga mig för då måste jag plugga igen imorgon. Men jag måste. Sen så är jag måttligt irriterad på att de som vi samarbetar med aldrig svarar på våra mejl som vi skickar. Men det är ju endast deras förlust i slutet. Jag hoppas bara de svarar innan torsdag, annars blir det jobbigt. Om ni (mot förmodan) läser detta, så SVARA, tack. Jag är redan tillräckligt stressad som det är.

Om jag inte varit ledig imorgon så vet jag inte vad jag skulle gjort. Som tur var är jag ju ledig. Jah, tur. Vad jag hatar är att andra kan använda den extra lediga dagen till att göra roliga saker, medan jag måste plugga skiten ur mig. Men det är ju bättre än att gå i skola och sen plugga skiten ur sig iaf. Jag får väll se till att använda tiden väl imorgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0