Småflugor

Jag gillar inte blomflugor.
Jag har två döda murgrönor på fönsterbrädan i mitt rum. Där har det bosatt sig småflugor. Detta leder till att det finns en del äckliga småflugor som surrar runt i mitt rum, speciellt vid skrivbordet. Jag måste smälla domdär småflugorna. Men så fort jag smällt en så kommer det en till. Fatta hur många det skulle finnas om jag inte skulle smälla dem. Usch. Imorgon åker de döda murgrönorna ut i kylan. Bort med småflugorna och jag slipper få små saker som surrar överallt när jag försöker koncentrera mig.

Annars så ska jag snart gå och sova. Jag har en bra vecka framför mig, jag känner det på mig. Synd bara att tiden går så himla fort!
Sen så känner jag även hur kvalitén på mina inlägg har sjunkit den senaste tiden. Bara massa tjat om plugg. Inte så kul. Frågan är ju om jag någonsin haft kvalité på mina blogginlägg, haha ^^ hoppas kan man ju alltid. Förbättring på ingång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0