Sommarlängtan

Åh vad jag vill att värmen ska komma tillbaka.
Jag vill höra småfåglar kvittra i träden,
jag vill kunna gå utomhus utan jacka och
känna vårsolens strålar mot mina bara armar.
Jag vill kunna cykla till skolan varje morgon och
slippa gå hem i mörker varje dag.
Jag vill spendera rasten på ångbåtsbryggan och
ha sommaravslutning på visholmen med dom bästa,
jag vill spontanbada mitt i natten och
hänga på standen hela jävla dagen.
Jag vill tågluffa i Europa och se världen,
jag vill fylla 18 och bli en självständig individ.

Jag vill förflytta mig till maj så att jag äntligen kan
ha samma humör som vädret igen.

















Och ja, alla bilder är lånade från Random facebooks <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0