Walking in the sunshine

HEJHOPP.
Jag har jävla ont i nacken. Just so you know. Vi har spelat innebandy med skor som klubbor på idrotten, jag och Ronja råkade öppna dörren när nån random satt på toa (ooups) och känt lukten av **** under Djäkne vid skåpen. Things are back to normal again, alltså.
Ikväll planerar jag att tvätta håret och imorgon har jag sovmorgon + att jag slutar 12.10. Håhåhå. Två meningslösa lektioner, och sedan går jag och Sofi hem hit och pluggar matte som vi inte förstår och käkar lunch tills hon ska iväg med tåget några timmar senare. Sounds kinda nice to me (förutom mattedelen då).




Kommentarer
Postat av: Ingelilly

I really enjoyed my visit. A great site

2011-12-13 @ 07:59:53
URL: http://ingelilly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0