Dagens I-landsproblem

Alla har Spotify. Alla har hört Idolreklamen på Spotify (?). ALLA HAR HÖRT ALICES VERSION AV SAMSON TYP 648 GÅNGER. Jag har hört den ungefär så många gånger att jag vill slänga datorn genom fönstret. Jag tvingade mig själv att lyssna på hela, bara för att. Och nej. Nej. Nej. NEJ. Det är så fel. Det är bara Regina Spektor som ska sjunga den. Inte Alice. Förlåt Alice :(

Jah, dagens I-landsproblem folks. Sen så kan jag säga att reklamsnuttarna är onödigt långa, nu när man ändå är i farten.
Sov gott små tussar <3

Kommentarer
Postat av: Sigmundseline

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-04-08 @ 08:39:19
URL: http://sigmundseline.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0