Pluggish

Jag tycker allmänt att vissa personer är ganska obehagliga och konstiga...

Jag skrev klart labben för nån timme sedan, jävligt skönt att ha den överstökad. Nu kan jag ignorera allt vad labbrapporter heter till efter lovet. Woho! Nu ska jag snart plugga på samhällen litegrann, göra mig redo inför imorgon och sedan gå och lägga mig tidigt och läsa min nya bok :D (haha, nördig jag låter). Jag vill iaf få klart min bookreview så fort som möjligt och inte vänta med den tills sista veckan för så blir det bara stressigt. Samma sak med presentationen, fast den ska jag göra på lovet. Redovisningarna börjar v.45, så det blir nog lagom! Usch usch för presentationer :(

Hejhopp allihopa, godnatt och godmorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0