Ready to go!

Färdigpackad, färdigduschad, färdigfixat. Men inte färdigpluggad. Ska läsa igenom allt några gånger till. För säkerhets skull. Och sen så läser jag imorgon på morgonen också. PRISA SOVMORGONEN!
Sen så får jag hoppas att mitt hår inte är lika särdampigt som det var imorse. Jag säger bara KRULL. Alltså, det var svårstyrligt, lockarna var typ upplösta och varje hårstrå körde sitt egna race. Fluffish. Det var med andra ord hemskt. Så jävla fult. Plattången åkte fram i en jävla fart. Nu hoppas jag på en bra hårdag imorgon. Har sköljt igenom håret och haft i en ny omgång gele. FMH. Fuck My Hair :)

Sen så måste jag bara få gnälla över vår nya Mentorstid som dom har satt kl 16:00-16:25 på måndagar. Vad är det för jävla skit? Jag slutar 14:30 på måndagar i vanliga fall, och det är en av de tidigaste dagarna. FML. Plus att jag har gitarr på måndagar kl 15:00, vilket betyder att jag måste cykla till Kulturskolan som en dåre för att sedan cykla tillbaka till skolan en timma senare för att ha en mentorstid på 25 minuter. Så JÄVLA waste. Jag behöver tidiga måndagar. Annars klarar man inte veckan, det har man lärt sig :) jag kommer förmodligen både svära över, gå på, glömma och ibland även skita i Mentorstiden beroende på humöret för dagen. Schemaändringar suger.

Nu ska jag sova ensam i mitt stora och mörka hus. Blupp! Ses imorgon, godnatt <3

Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: kexii

Sena måndagar finns inte egentligen, läs mejlet ;)

2010-10-22 @ 19:37:03
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0