Temptation

Tisdagar är rätt okej, har jag kommit fram till. Hehe.
Efter skolan så gick jag med Frida och Johanna till Konsum. Där ville jag nästan köpa godis, men tyglade mig då jag faktiskt inte var sugen på det. Men sen när jag gick mot Artes för att hämta min cykel så gick jag förbi Godismonstret och då köpte jag :( nu är jag mätt. Och det var dyrt och inte ens gott D: bajs på det. Nu vet jag tills nästa gång liksom.

Idag så måste jag vara plugghäst utan att egentligen vilja det. Jag är tvingad att plugga. Den elaka som tjatar på mig är mitt samvete, för jag vet att jag kommer vara missnöjd om jag inte pluggar och sedan får sämre resultat än jag kunde ha fått. So let's make the mattebook TIRED. Det är tydligen vanligt att man köper ut och bränner böckerna när man gått ut trean. Jag ser fram emot det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0