Väckarklockan

Den senaste veckan så har jag "glömt" att stänga av min väckarklocka på morgonen. Eftersom det är en analog klocka, så betyder detta att den börjar ringa av sig självt kl halv 7 på kvällen. MEN, jag själv kommer ihåg det som att jag faktiskt stänger av den när jag går upp på morgonen. Antingen så är det jag som är virrig när jag vaknar, eller så typ... sätter den på sig själv under dagen (ja, detta kan misstolkas. Überkul :D). Jag undrar hur det ligger till... för min hjärna säger att jag stängt av den, men klockan ringer ju faktiskt och då KAN jag inte ha stängt av den?
Jag är förvirrad.

Annars så gick kemiprovet idag bra. Stackars Nisse som tappade sitt sockerpaket i Atlanten. Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0