Borta med vinden

HEJHÅ, jag är klar med alla redovisningar för denhär gången så nu har jag LOV <3 (imorgon egentligen... men teoretiskt sett alltså).
Annars så har väll dagen varit sådär. Kunde varit bättre liksom. Jag känner bara att jag borde göra något åt vissa grejer som får mig att sjunka. Lättare sagt än gjort :) jag har iaf för första gången EVER lyckats logga in på skolmejlen :D:D:D hihih, jag hade ca 369 olästa mail :S orka xD

NU ska jag njuta av en läx-och prestationsfri kväll och gå och lägga mig jättetidigt. Typ. Jag har btw en blåsa på tandköttet :S den gör ont. Jaja. Max har stukat foten, mamma lindade foten för hårt så nu går han som ett miffo. HÖHÖHÖHÖÖHÖ.
Hejdå folket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0