Deg

Nu har jag diskat hundra saker :) jag hann precis innan mamma kom hem xD nu står hon och gör fläskpannkaka. Detta betyder att jag bara kommer att äta DEG idag ._. om nom nom. Först knäckebröd. Sedan bullar. Sedan ungspannkaka. Skum kosthållning man har.

Inatt går jag upp kl halv tre 3, för att bli hämtad halv fyra av Cissi. Vi åker till Eskilstuna och åker därifrån buss till Ullared. Fan va stört. Jag ska därför försöka att lägga mig en aning tidigare ikväll än vad jag brukar göra. Synd bara att jag kommer vara så jävla pigg ikväll. Mwöh. Jag ska iaf sova på bussen, big time. Bullarna ska med också. Och annan mat. Och iPoden. Och typ... PENGAR! Hehehe. Jag ska inte köpa saker jag inte behöver... jag lovar. Hehe. Vi får se hur det går asså :P det känns som att det är som IKEA fast värre xD RAWR!

Nu ska jag äta deg. PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: Bloppis

Det finns massor av grejer i bloppisen på våran blogg.

Kika in.



http://bbbloppiis.blogg.se/?tmp=28193422

2010-09-28 @ 19:37:31
URL: http://bbbloppiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0