Den nödvändiga dagen

Min aktivitetsnivå idag har råsugit. Jag fastnade framför alla bra TVprogram. Snart ska jag laga middag till familjen, det är liksom min stora uppgift för dagen...
Jag har även målat tånaglarna rosa (höhö) och städat mitt rum. Sånadär nödvändiga saker liksom. Detta kallas därför för den nödvändiga dagen. Dagen man helt enkelt inte klarar sig utan :)
Just nu drömmer jag om att pimpa mitt rum, jag vill ha det gammeldags med ljusa färger och lite sådär... snirkligt med mycket pasteller och ljusa möbler. Jag vill ha massa rosor, fina tavlor och spets. Det finns en turkos tapet med rosa små rosor på. Den vill jag ha på fondväggen ovanför min säng. Jag känner mig sjukt inspirerad till att makeovra. Jag ser det framför mig...

För att krydda till detta inlägg lite lägger jag in en ful bild på mig själv :D PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: Kjetilrachel

really good site!!

2011-03-24 @ 16:22:43
URL: http://kjetilrachel.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0