Fruitsalad

ERhm.
Skoldagen = kort. Sovmorgon <3 vi pratade om storlek på matten (he he he) och Erik hotade ett antal gånger flytta på oss :P han måste tycka vi är sär i huvudet xD
Sen när jag kom hem gjorde jag en GROTESKT stor fruktsallad. Jag fattar inte att jag fick i mig allt O.O och sen gick jag in på facebook och såg den ...fina facerapean -.- Cissi, du är huvudmisstänkt :)

I helgen är jag ensam hemma och imorgon kanske Ronja kommer hit :D:D:D yaaay! Då slipper jag vara ensam hela helgen xD
Plupp, nu ska jag typ... glo på TV. Happy life! Och så funderar jag på att laga riktigt middag. Istället för att göra nåt enkelt liksom. JAG ÄR MASTERCHEF. Håhå.

PUSS PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

jag kommer! =D hahah

2010-09-17 @ 22:46:14
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0