Gör om, gör rätt

Matte är ju inte direkt det roligaste man kan göra. Men jag kan säga att det går framåt. Grejen är att jag får rätt svar, men jag vettefan om jag GÖR rätt. Vissa uträkningar blir så jävla korta, typ 2 steg, fastän det är C-uppgifter O.o så jag tror inte att jag gör rätt :P haha. Men jag ska kolla med Sofi och Emanuel imorgon, hihi <3

Sen så fick jag ryck idag och köpte mönstrade bullformar på REA (av allt i världen man kan köpa så valde jag just det...???) och massa tuggummi, jag har haft akutbrist på den varan i flera dagar. Mina vanliga fanns inte, så jag köpte Stimorol Fusion Tropical-Pineapple.
En sak är lite underlig bara. Jag fattar inte hur det kan vara Fusion mellan tropisk och ananas? En ananas är väll ändå tropisk redan från början? Och om det nu, mot förmodan, inte skulle vara så, hur smakar då Tropical för sig självt? För jag känner bara smaken av ananas. Inget blandning av något här inte. Så, detta tuggummi har alltså smaken av ananas blandat med ananas. Spännande. Om ananas och ananas blandas kanske det blir en helt annan smak? (eller inte). Lol. Dom hittade säkert ingen smak som passade ihop med ananas, och drog till med "Tropical" för att det skulle låta godare. För vem fan vill tugga på bara ananas i gummiformat? Ananastuggummi låter inte lika gott som Tropical-Pineappe FUSIOOOOON. Man vill ju liksom ha två smaker. Iaf när det gäller ananas.
BTW så är det ganska jobbigt att skriva ananas, eftersom jag hela tiden skriver annanas och måste gå tillbaka och ändra skiten. Ordet ananas är lite för överanvänt i denna text märker jag nu. Jag ska därför sluta tjata om ananas nu.

Ananas.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag och kexi tyckte att matte var det roligaste man kunde göra igår :D :D :D

2010-09-07 @ 05:51:44
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0