Höst

Idag kör jag en klassisk "skärma av dig från livet" dag a la Jojo. Alltid trevligt. Vädret suger och jag har varit inne hela dagen. Och det kommer jag fortsätta att vara. Jag har massa djupa grejer att skriva som jag inte kommer att skriva :) Jag kollar kläder på internet och drömmer om att våga. Jaja. Man kan inte lyckas med allt liksom.
Kemiboken ligger och glor på mig. Men jag väljer att dissa den idag för nagelmåleri och allmänt utvilande. Idag kommer ingenting att vara jobbigt ansträngande. Bara jag och vinden utomhus. Det blir mörkt tidigare nu. Hösten knackar på dörren och jag vill ta fina kort med pappas systemkamera. När löven slår om från grönt till gult och orange springer jag ut i skogen och fotar. Fin fin fint.

Det finns fina ögonblik med hösten. Den ska spenderas med människor man tycker om, fika, mys, klar himmel och kyla i luften. Löven ska ha vackra färger och man ska ha varma kläder och fina halsdukar. Vackra, klara höstdagar är det finaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0