Kalla dem vad du vill - bollar

Jag väntar på Ronja och kanske Cissi :) vi ska baka hundra olika saker och köpa pizza och kolla film :D mys <3 passar skitbra en regnig dag som denna ^^
Jag borde egentligen ha pluggat de senaste... 5 timmarna, men det kan jag göra imorgon liksom. Haha. Jag vet inte vad jag har att göra egentligen, men typ RöoRö, Kemi och lite matte... och sen i veckan ska jag öva på svenskan också! Jag har en plan.
Jaja, tråk update. Men det kan inte hjälpas. Ikväll ska jag iaf försöka ta lite kort som man kan lägga ut här :) hihi.

Om en vecka har jag lov (!!!) och det har jag inte riktigt fattat än. Fy fan va härligt med lov. Vi blir typ dom enda i hela Sverige med lov just den veckan. Visst, andra i kommunen har typ studiedag(?) på måndag, men mitt lov känns lite mer värt ;) håhå. Ibland bara älskar man Europa :D <3 ska planera in nåt kul under den veckan så att jag inte bara sitter där och dör i min ensamhet ^^ sen på torsdagen veckan efter lovet har vi våran älskade Stockholmsdag <3 jag är råpeppad. Stockholmsdagar äger. Denhär gången ska vi se Terracottaarmén som är på Sverigebesök, och sedan kolla på modern konst på Moderna museet. Vi kommer även att åka hem senare denhär gången, vilket betyder mer fritid=YAY! Hoppas på fint väder den dagen iaf <3 hihi :D

Jaja, nu är det lördag och snart går jag ner till bussen och möter Ronja :) Peace out <3

Kommentarer
Postat av: kexii

OCHOCHOCH du SKA leda mig till conversebutiken! Om vi inte har tid KÖPER JAG FAN BILJETTEN HEM DÅ! xD



I WILWILWILL have converse ;)

2010-09-18 @ 19:52:59
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0