Mina tankar är så klara nu, alla frågetecken slätas ut

Naturmåndag. Vi åt lunch i Djäkne, var smarta på kemilektionen och sen gick jag med AmandaRonjaSofi till präntaren och handlade mat med dom i ca en timme. Jag hittade tyvärr inte något av de vårdande balsam jag letade efter, blöh -.- däremot kom jag hem med andra diverse onödiga grejer... hehe :)

Jag sitter just nu och har tre alternativ till dikter/låttexter till RöoRö imorgon. Jag kan inte bestämma mig. Great. Jag skriver nog ut alla så att jag har ifall jag ångrar mig. Jag kommer dö. Men det är chill. När denhär veckan är över har jag klarat av två presentationer inför klassen. Det är jobbigt. Men jag har klarat det förut, och jag kommer klara det igen. Det vet jag. Jag måste bara förstå det själv.

Annars så räknar jag dagarna tills på torsdag, för på torsdag ska vi förmodligen till Johanna och sova där, yay! Och på torsdag så är alla presentationer klara och då är det lov på riktigt (för fredagen räknas inte riktigt eftersom den e kort, höhö). Jag längtar längtar längtar efter lov. Jag vill göra roliga grejor och känna mig allmänt fri. Veckorna brukar gå fort som faaaaan nuförtiden, och det hoppas jag verkligen att denhär veckan gör. FRIHET HERE I COME <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0