Myskväll

Nu har Ronja åkt hem efter en kväll som innehållit:

- Pizza på Mälaren
- Chokladbollar <3
- Massa film :D
- Massa prat :D
- TVspel som Ronja aldrig spelat förut, men ändå ägde ut mig på :O SKILLZ!

och mycket mycket mer :D vi har haft det übermysigt hihi, tack tack Ronja för en fin kväll och att du höll mig sällskap i mitt mörka hus xD <3 HIHI

Sen efter att vi hoppat upp ur sängen när vi insåg att bussen gick inom en timme och Ronja åkte hem, så har jag käkat upp chipsen som blev över, städat lite och även kört lite rengöringsprodukter i ansiktet och smörjt in händerna. Nu ska jag ladda iPoden, plugga lite och även kanske ta en promenad i det vackra vädret (oj, vad tantig jag låter xD). Jag har verkligen ingen lust att sitta inne idag. Ut och gå ska jag. Men först lite plugg så att iPoden hinner ladda, jepp.

PUSS PÅ ER, IDAG ÄR DET SÖNDAG <3 sedan skolvecka, sedan LOOOOOV <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0